آپلود عکس

آپلود عکس

دانلود مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی :: fifanik

fifanik

فیـــــــــفا نیــــــــــک

فیـــــــــفا نیــــــــــک

fifanik

fifanik

کلمات کلیدی

.

دانلود پاورپوینت بررسی معجزه پلیمر برای هزاره جدید

دانلود پاورپوینت کتاب آناتومی انسانی تالیف دکتر علی اصغر رواسی

پاورپوینت تحول دیجیتال در صنعت سلامت و آینده امیدبخش برای زندگی سالم

عوامل موثر بر ایمن سازی راههای کوهستانی 15 ص

دانلود پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه

پاورپوینت شمع کوبی و انواع روش های آن

پلان فونداسیون

جزئیات تمامی تیرها و ستونها

دانلود تحقیق درباره شخصیت و ویژگی شخصیت مدیران word

VRMLپاورپوینتزبان مدلسازی حقیقت مجازی VRML

بررسی عملکرد سازمانی با فرمت docx در قالب 51

دانلود پاورپوینت کتاب بررسی مسائل اجتماعی ایران (گروه مؤلفان)

دانلود فایل pdf پوسترهای آموزش دانش آموزان در رابطه با کرونا

دانلود بررسی برندهای معروف ایران

کشاورزی تألیف دکتر حسین شعبانعلی ‌فمی

دانلود تحقیق مواد کاربرد انرژی اتمی و انرژی اتمی در کشاورزی

دانلود کتاب یک عشق

پاورپوینت تهاجم و دفاع (درس 2 آمادگی دفاعی کلاس نهم)

پاورپوینت کتاب و درس کاربرد کامپیوتر در علوم اجتماعی با تاکید بر SPSS

دانلود فایل ورد Word پروژه بررسی مجموعه نرم افزار VMware vSphere

دانلود پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - ماشین آسفالت تراش

کمک تصویر سازی کدینگ فوق العاده راحت و آسان 100 درصد تضمینی

نظم دهنده پلاستیکی لباس

دانلود پیداکردن دامنه با دامین اتوریتی بالا بدون نرم افزار

دانلود طرح لایه باز شربت گیاهی آلوئه ورا

پاورپوینت روابط انسانی در مدرسه

کد متلب حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی کوپل شده (ODE)

پاورپوینت آموزشی پرومته

پاورپوینت بررسی تزئینات وابسته به معماری ایران

مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری رویکرد تئوری بازی، در قالب word و در 21 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، نوآوری‌های مقاله، مفروضات و مدل ریاضی، مدل تولیدکننده، تابع سود نماینده، مدل مشتریان، مدل‌های بازی برای بررسی تعامل بین اعضا، مدل بازی غیرهمکارانه (مدل ایستا)، مدل بازی غیرهمکارانه

دانلود مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی

مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع
مقاله ترجمه شده آماده رشته مهندسی صنایع
مقاله ترجمه شده آماده مهندسی صنایع
مقاله ترجمه شده صنایع
ترجمه مقاله آماده مهندسی صنایع
مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع
مقاله ترجمه شده آماده درس هماهنگی در زنجیره تامین رشته مهندسی صنایع
دسته بندی صنایع
فرمت فایل docx
حجم فایل 1244 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی (به همراه مقاله اصلی)،

در قالب word و در 21 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه

نوآوری‌های مقاله

مفروضات و مدل ریاضی

مدل تولیدکننده

تابع سود نماینده

مدل مشتریان

مدل‌های بازی برای بررسی تعامل بین اعضا

مدل بازی غیرهمکارانه (مدل ایستا)

مدل بازی غیرهمکارانه (مدل استکلبرگ)

مدل استکلبرگ نماینده

مدل استکلبرگ تولیدکننده

مدل نیمه- همکارانه

نتایج و رهنمودهای مدیریتی

 

مقدمه این مقاله:

بیشتر مشتریان ترجیح می‌دهند که محصولات را از تولیدکنندگانی خریداری کنند که تعویض و یا تعمیر محصولات در دوره گارانتی را بدون پرداخت هزینه و یا با هزینه اندک، تضمین می‌کنند. بنابراین در میان تولیدکنندگانی که محصولاتی با کیفیت و قابلیت اطمینان یکسان تولید می‌کنند، می‌توان گارانتی را به عنوان انگیزه مشتریان برای خرید از تولیدکننده‌ای در نظر گرفت که گارانتی را نیز در نظر می‌گیرد. از این رو، شرکت‌هایی که قراردادهای خدماتی متنوعی برای مشتریان فراهم می‌کنند، میزان فروش و در نتیجه سود بیشتری نسبت به شرکت‌های دیگر خواهند داشت. به این ترتیب، مشتریان هنگام مواجه شدن با قراردادهای خدماتی، می‌توانند قراردادی را که با نیازهای آنان متناسب است انتخاب کنند و از مزایای آن بهره‌مند گردند.

در ادبیات، گارانتی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود. تعویض رایگان نوعی سیاست گارانتی است که در آن تولیدکننده محصول معیوب را با محصول جدید تعویض می‌کند. این تعویض برای بار اول در دوره گارانتی هزینه‌ای ندارد و در ادامه دوره در صورت معیوب شدن محصول، با هزینه اندکی تعمیر می‌گردد. در بعضی موارد، تولیدکننده علاوه بر تعویض رایگان، هزینه‌ای را که مشتری برای گارانتی محصول پرداخته است را نیز باز می‌گرداند. نوع دیگر از خدمات گارانتی، خدمات برون‌سپاری‌‎شده است که هنگام خرابی محصول، یک مرکز خارج از شرکت اصلی، عیب محصول را با استفاده از گزینه‌های مختلفی که فراهم می‌کند، اصلاح می‌کند. سومین نوع گارانتی، در نظر گرفتن نگهداری و تعمیرات در قرارداد خدمات است. در برخی از موارد، مشتری‌ها می‌توانند در مورد انتخاب‌های متعددی در مورد نگهداری (از قبیل دسترسی، قابلیت اطمینان و انتخاب بازه زمانی بین دو کنترل متوالی) مذاکره کنند. 

در این مقاله، موضوع گارانتی با در نظر گرفتن تعامل بین تولیدکننده، نماینده گارانتی و مشتریان در قالب نظریه بازی‌ها، مورد مطالعه قرار گرفته است.

 

توضیحات:

عنوان انگلیسی مقاله :  Three-level Warranty Service Contract among Manufacturer, Agent and Customer: A Game–Theoretical Approach

عنوان فارسی مقاله : قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی 

تعداد صفحات: 21 صفحه با فرمت docx

سال انتشار مقاله: 2014 میلادی

لازم به توضیح است که مقاله بصورت خلاصه اما بسیار دقیق و جامع ترجمه شده و شامل کلیه چارچوب و ساختار اصلی مقاله می باشد.

دانلود مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی